24 marzo, 2013

Cuestión de etiqueta


"Arreglá pero informal"

Parece ser que durante las prácticas se espera de nosotras que respondamos al estilo de vestir "smart casual" y a mí me viene a la cabeza Martirio. Me temo que el chandal y los tacones no van a encajar bien en el concepto "smart casual" pero tampoco sé si esperan que renuncie a mis Chiruca en un clima frío y húmedo.

Hay un programa de televisión odioso en el canal Divinity en el que los protagonistas son engañados por sus seres queridos para dar un giro radical a su vida sometiéndose a los caprichos de la moda. Programa tras programa te bombardean con la idea de que una imagen sometida a los dictámenes de la moda es la solución a todos los problemas, desde la baja autoestima al desempleo.

Si me llevaran a una edición express del "How do I look?" (que así se llama el infame programa) quizás consiguiera un look "smart casual" en nueve días, pero como eso no va a ocurrir me aferraré a la idea de que los informáticos son gente más "casual" que "smart" y vestiré con mi ropa habitual.

Espero que, a pesar de todo, alguna empresa me quiera.

7 comentarios:

  1. Me los veo todos del Divinity, oiga, pero este é de todos, o peorciño. Se existise non ía deixar eu que foses, e menos aínda que saíra o teu marido, como é habitual, dicindo que te puxeras rubia con tetas e tacóns imposibles e vestido de putón fino. Buffff, co ghuapa que vas ti sempre :)

    PD: o programa chámase How do I look?, que eu teño tele dende hai pouco, pero xa vos adiantei a todos :P

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. O que digo eu si, chámase así, pero había outro antes, "Tu estilo a juicio", que nese arranxábanche os dentes si ou si, eu penso que a xente ía por iso (pero polo menos ían voluntariamente non os enganaba ninguén)
      Mira, se non me queren nas entrevistas das empresas paso dous meses de vacacións en Dublín e xa está, para que quero eu outro título? ;)

      Eliminar
    2. Pero penso que non é how do i like senón how do i look.
      E este tamén ten tongo, porque ó final á xente danlle un agasallo que normalmente é formación, ou mesmo cartos... vamos, que mercan á xente para que se deixe convencer e diga que está xenial agora, se non non ten explicación

      Eliminar
    3. Juer, que si, que se me foi o dedo :), xa está corrixido, grazas. Pero esa trampa é mini, nada comparado cun sorriso novo :D

      Eliminar
    4. Jo, estiven moi liada de curro e non vira as últimas entradas do teu blog... pero, que casualidade, hai semanas quixen escribir algo sobre ese programa, que me dá unha baixona terrible, porque esas pobres mulleres sairán con cartos para os estudios, peinado de perruquería e roupa nova, pero tamén saen cos comentarios máis rastreros de familia, parella e amigos. Ódioo!

      Eliminar
  2. Teño dous consellos:

    Un: Non poñas smart casual en google images. Verás o que tí e máis eu chamariamos ir emperifollada de cojones.

    Dous: Deixa as chirucas para as findes. Eu fixen prácticas nunha empresa de pijos en Madrid e o primeiro día fun arreglada pero con vaqueiros, e me caeu un chorreo fino :( Non digo uns tacóns, pero faite cuns zapatos cómodos pero arreglaos (estilo camper, ou botíns planos de pel)

    Nas empresas que teñen un dresscode non adoitan ser moi flexibles co asunto...

    Bicos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jeje, no correo do dress code incluíronme o enlace á busca de "smart casual" en google images :D
      Non teño zapatos deses así que o segundo consello vai quedar pendente, se me cae un chorreo deses (e entendo algo do que me digan que esa é outra :D ) irei de compras en Dublín, algún zapatazo haberá, digo eu.
      E sigo con fe en que os informáticos son informáticos en calquera punto do mundo... e se non, o dito, que non me collan na entrevista, algunha cova haberá onde meterme :P

      Eliminar